دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار به نام من دلم تنگ میشه

دانلود آهنگ محمد رضا گلزار من دلم تنگ میشه
دانلود آهنگ من دلم تنگ میشه محمد رضا گلزار

Download New Music Mohammadreza Golzar Called Man Delam Tang Mishe

::: به یاد مرتضی پاشایی :::…

Mohammadreza%20Golzar%20 %20Man%20Delam%20Tang%20Mishe دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار به نام من دلم تنگ میشه

متن آهنگ من دلم تنگ میشه از محمد رضا گلزار

 


     دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128



متن آهنگ من دلم تنگ میشه محمدرضا گلزار
میگن شبا یکی میاد تو خواب آدما میگن میاد اونکه رفته پیشه ستاره ها
صداش هنوز لالایی میخونه تو خواب برام
بارون بازم دست میکشه رو اشک گونه هام
لالایی میخونه تو خواب برام
من دلم تنگ میشه واست فاصله چقدر زیاده
اینکه تو نیستی عزیزم منو دست گریه داده
خیلی وقتا گریه کردم خیلی وقتا غصه خوردم
خیلی آدما رو دیدم تورو از یادم نبردم
تکست آهنگ من دلم تنگ میشه محمدرضا گلزار
تو نیستی پیشمو دیوونه میشمو دلواپسم هنوز
من از خدا میخوام تویه بیداریام ببینمت یه روز
هنوز به یادتم نرفتی از دلم , هنوز به یادتم نرفتی از دلم
من دلم تنگ میشه واست فاصله چقدر زیاده
اینکه تو نیستی عزیزم منو دست گریه داده
خیلی وقتا گریه کردم خیلی وقتا غصه خوردم
خیلی آدما رو دیدم تورو از یادم نبردم

**

New Lyric Music Mohammadreza Golzar Called Man Delam Tang Mishe

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد